First
Lauren Daigle (24-07-2017)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: Before I bring my need, I will bring my heart; before I lift my cares, I will lift my arms. I wanna know you, I wanna find you in every season, in every moment. Before I bring my need, I will bring my heart and seek you.

First, I wanna seek you, I wanna seek you. First, I wanna keep you, I wanna keep you. First, more than anything I want, I want you. First.

Before I speak a word, let me hear your voice. And in the midst of pain, let me feel your joy. I wanna know you, I wanna find you in every season, in every moment. Before I speak a word, I will bring my heart and seek you.

'Cause you are my treasure and my reward, let nothing ever come before. You are my treasure and my reward, let nothing ever come before I seek you. First.