Nothing but the blood
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: What can wash away my sin? Nothing but your blood, nothing but your blood. What can make me whole again? Nothing but your blood, nothing but your blood. What can wash away my sin? Nothing but your blood, nothing but your blood. What can make me whole again? Nothing but your blood, nothing but your blood.

For my pardon, this I see, nothing but your blood, nothing but your blood. For my cleansing this my plea, nothing but your blood, nothing but your blood.

Nothing but your blood, nothing but your blood.

Oh, precious is the flow that makes me white as snow. No other fount I know, nothing but the blood of Jesus. Nothing but the blood of Jesus. Oh, precious is the flow that makes me white as snow. No other fount I know, nothing but the blood of Jesus. Nothing but the blood of Jesus.