Amazing grace (I will trust)
Nathan Jess (08-04-2017)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: Amazing grace. How sweet, how sweet the sound. That saved a wretch, that saved a wretch like me. I once was lost, was lost but now I'm found. I once was blind, so blind, but now I see.

And I will trust in you, alone my savior for you have won my heart, and I am yours. And I will live each day within, this freedom. Amazing grace, amazing grace. How sweet the sound.

'Twas grace that taught, that taught my heart to fear. And grace my fears, oh grace my fears relieved. How precious did, how precious did that grace appear the hour I first, the hour I first believed.

How sweet is the sound of freedom! How sweet is the sound of love! You have won my heart. You have won my heart. How sweet is the sound of freedom! How sweet is the sound of love! My heart is yours.

Amazing grace, amazing grace. How sweet the sound.