On the Throne
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: I will walk through the fire. I walk through the darkest night. I will walk through the flood. I won't be overcome. I won't be overcome. I will walk through the trial. I walk through the valley of fear. I will walk through the storm. I won't be overcome. I won't be overcome.

I will walk in the promise. I walk in your victory. I will walk in the power. I won't be overcome. I won't be overcome.

Glorious, victorious, sovereign over all on the throne. Infinite, magnificent, reigning over all on the throne. For the Lord is, he is able, he is faithful, higher than the mountains that I face. Every season I will press on. For God alone is on the throne.