Tonight
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: Jesus Christ, will you guide me through this life? Wake me with each morning’s light, oh and keep my soul. Through your strength, all my fears will fade away as you lead me in your ways. I will trust in you.

Your love is deep. Your love is wide. I will rest in your arms tonight. Your love is deep. Your love is wide. I will rest, I will rest tonight, tonight.

All I see is your beauty chasing me. Oh the love that sets me free I am found in you.

Lay your peace like a blanket over me and as I lay down to sleep I will rest in you.