Beautiful
Kari Jobe (03-05-2014)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: Here before Your alter I am letting go of all I've held of every motive, every burden, everything that's of myself. And I just wanna wait on You, my God. I just wanna dwell on who You are.

Here in Your presence I am not afraid of brokenness to wash Your feet with humble tears. I would be poured out till nothing's left. And I just wanna wait on You, my God. I just wanna dwell on who You are.

Beautiful, beautiful, oh, I am lost for more to say. Beautiful, beautiful, oh Lord You're beautiful to me. Beautiful. You're beautiful, oh You're beautiful. Beautiful, beautiful.

Holy, holy, holy You are, You are.