Healer
Kari Jobe (03-05-2014)
Ver más Vídeos musicales Ver más Vídeos musicales

Letra: You hold my every moment. You calm my raging seas. You walk with me through fire and heal all my disease. I trust in You, I trust in You.

I believe You are my healer. I believe You are all I need. I believe. And I believe You are my portion. I believe You are more than enough for me. Jesus You are all I need.

You hold my every moment. You calm my raging seas. You walk with me through fire and heal all my disease. I trust in You, Lord I trust in You.

Nothing is impossible for You. Nothing is impossible. Nothing is impossible for You. You hold my world in Your hands.

You are my healer.